Menü

Érvédő hatással rendelkező ételek

Sági Zsolt - HillVital
2019. 07. 01. 14:31:00

Ha szeretnéd egészségesen tartani a szívedet és az ereidet, akkor be kell vetned az ételeket ebben az esetben.

Több olyan étel is van amelyek nagyszerű érvédő hatással rendelkeznek.

Nézzük is melyek ezek az ételek:

Mandula: Érdemes inkább ezt nassolni a chipsek és az egyéb sós ropogtatnivalók helyett. A nyers és sótlan mandulának nagyon magas az E-vitamin tartalma. Nagyon sok kalciumot és magnéziumot tartalmaz. Az kalóriatartalma nem valami alacsony, ezért nem ajánlott egy maréknál többet fogyasztani belőle.

Alma: A rendszeres fogyasztása védi a szívet. Egy kutatás bebizonyította, hogy aki napi 1 almát elfogyaszt sokkal egészségesebb lesz a szíve.

Babfélék, hüvelyesek: A bab, a lencse, a fekete bab és a csicseriborsó is ezek közé tartoznak. A benne található hatóanyagok megvédik az artériákat és az ereket. Ezáltal a szív sokkal egészségesebb lesz.

Kék áfonya: Az áfonyafélék rendkívül egészségesek. Előnyösen hat az egész szervezetre, nagyszerű hatással van az erekre és a szívre is. Magas az antioxidáns tartalma, nagyszerű gyulladáscsökkentő hatással rendelkezik, ezért megakadályozza azt, hogy lerakódások jöjjenek létre az erekben.

Fahéj: A rendszeres fogyasztása segít csökkenteni a vércukor és a koleszterinszintet is. Segít benne, hogy az ereket normális terhelés érje.

Lenmag és lenmagolaj: Nagyon sok gyulladáscsökkentő és szívvédő omega-3 zsírsav található benne. Akár otthon is készíthetsz lenmagtöretet. Ha megőrölöd a lenmagokat, akkor tudja a szervezet a legjobban hasznosítani a nagyszerű olajat ami benne található.

Káposztafélék: A káposztafélék nagyon sok K-, A- és C- vitamint tartalmaznak valamint magas a rosttartalmuk. A benne található káliumnak köszönhetően segít helyreállítani a vérnyomást. A folsavtartalmának köszönhetően segít az érelmeszesedést is megelőzni.

Paradicsom: A paradicsomban található likopin is nagyon jó hatással van a vérkeringésre. A benne található C-vitamin segíti a vas felszívódását. Az a legjobb ha nyersen fogyasztjuk, salátaként.

Padlizsán: Nagyon magas a padlizsán antocián-tartalma. Az antociánról tudni kell, hogy rendkívüli gyulladáscsökkentő és szíverősítő hatása van.

Érvédő hatással rendelkező ételek

HASZNOSNAK TALÁLTAD EZT A CIKKET?

IGEN
NEM
 

Keresés

VÁRJ! Ne hagyd itt az ajándékod!

Erősödő visszér fájdalmak a meleg idő beköszöntével?! Ha te is visszérpanaszokkal küzdesz, akkor ezt tudnod kell!