Barion Pixel
Menü
ITT JÁRSZ A WEBÁRUHÁZBAN: > KEZDŐLAP >

A visszér fájdalom csillapítása

A visszér fájdalom csillapítása

Sági Zsolt - HillVital
2020. 04. 21. 13:29:00

A visszér fájdalom sajnos már a mai 20-30 éves fiatalok körében is jellemző, ezért a fájdalom csillapítása egyre nagyobb teret nyer.

Ennek a tünetei lehet pókhálóerek, seprűvénák és sima visszér is. 

Ezek a kékesen kidagadó erek nem igen nyújtanak valami szép látványt és ez még a kisebb baj, ugyanis rendkívül fájdalmasak tudnak lenni. Biztos felmerül a kérdés benne, de hogyan is lehet ezeket megelőzni vagy kezelni? Most megtudhatod!

Magyarországon már mindegyik tizedik ember megtapasztalja sajnos 30 és 50 éves kora között a visszér tüneteit.

70 éves kor felett pedig már minden második ember megtapasztalja. Általában a nők 45%-ának míg a férfiak 19%-ának van visszeres tünete. A számok is mutatják, hogy a nőket érinti jobban ez a betegség, ezért mindenképpen oda kell figyelni a lábak és az erek egészségére főleg akkor, ha a családban volt már visszeres. A visszér kialakulását növeli az örökletes hajlam vagy a kötőszövet gyengesége.

Adunk most néhány rendkívül hatásos tippet amelyek segítségével megelőzheted és csillapíthatod a visszeres fájdalmakat.

Ülő és álló munka esetén is időnként át kell mozgatni a végtagjaidat.A sok állás túlterheli a lábakat, de a sok egy helyben ülés sem egészséges. A megfelelő vérkeringéshez fontos, hogy a láb izmai mozogjanak és dolgozzanak. Mindenképpen mozgasd meg a végtagjaidat, sétálj egy kicsit de ne terheld túl.

Kerüld el a túlzott fizikai megterhelést.

Ha hajlamos vagy visszerességre, akkor mindenképpen kerüld el a nagy megterhelést a munkában, a sportban és a házi munkában. Nem ajánlott nehezet emelni semmiképpen sem.
A túlsúly is nagy problémát jelenthet az egész szervezetre. A túl sok zsír miatt a vénák összenyomódnak és leromlik a keringés.
Nemcsak visszereseknek hanem mindenki számára nagyon fontos a megfelelő folyadék fogyasztás. A kevés folyadék miatt a vér besűrűsödik, ami nagyon káros hatással az erekre és megnöveli a visszerek kialakulásának az esélyét.

Rendkívül ajánlott a sétálás, meg kell tornáztatni az izmokat.

A sportot sem kell kerülni, csak megfelelőt kell választani. Visszér szempontjából nagyon jó lehet a súlyemelés, a kerékpározás, az úszás és a vízi torna is. Nem terheli túl a testet és megmozgatja az izmokat is.
A szaunázás tilos visszér esetén. Ilyenkor az erek kitágulnak és a visszér tovább romlik.
Mindenképpen érdemes gyógynövényes termékeket kipróbálnod, mivel azok természetes és hatásos módon képesek enyhíteni a fájdalmakat és meg is szüntethetik a problémát.

Visszér fájdalom csillapítása

HASZNOSNAK TALÁLTAD EZT A CIKKET?

IGEN
NEM
 

Keresés

VÁRJ! Ne hagyd itt az ajándékod!

Erősödő visszér fájdalmak a meleg idő beköszöntével?! Ha te is visszérpanaszokkal küzdesz, akkor ezt tudnod kell!