A BlackFriday idején a futárszolgálatok rengeteg csomaggal dolgoznak így sajnos előfordulhat hogy késnek a szállítással. Ezért összeszedtünk egy pár fontos információt a szállítással kapcsolatban, ami segíteni fog abban, hogy pontosan melyik nap érkezik a csomagod, és ne kelljen napokon keresztül tűkön ülve várni a futárt.
1. FONTOS INFORMÁCIÓ! Rendeléskor hogyha gyors feldolgozást és ingyenes szállítást szeretnél akkor figyelj oda, hogy az INGYENES, GYORS HÁZHOZSZÁLLÍTÁS ( 1 MUNKANAP ) válaszd ki a szállításkor ami az Express One futárszolgálattal fog történni. Illetve minden itt lejjebb leírt a szállítással kapcsolatos információ csak abban az esetben érvényes ha az Express One-t választod. Ha az MPL futárszolgálatot választod, akkor amellett hogy fizetni kell a szállításért is jóval később kapott meg a csomagot, illetve ebben az esetben semmiféle értesítést nem fogsz kapni a szállítótól hogy mikor érkezik a csomagod.
2. Ha sikerült a rendelésed, akkor minden esetben kapsz egy visszaigazoló emailt. Ha ezt megkaptad, rendelésed feldolgozásra került. Ha nem, akkor sajnos hiába várod, rendelésed nem sikerült. Ebben az esetben, kérem jelezd nekünk a hillvital.hu oldalon megtalálható chat ablakban, vagy a +36308384363-as telefonszámon és kollégáink segítenek.
3. Mielőtt szállítaná a csomagot a futárszolgálat, előtte való nap értesít emailben, hogy nála van a csomag, szállítani fogja. Ha ezt megkaptad, biztos lehetsz benne, hogy következő napokban szállítják a csomagot. Legjobb esetben már a következő munkanap. Ha kaptál tőlünk visszaigazoló emailt, de a futárszolgálattól nem kaptál értesítést, akkor sem kell aggódni, rendelésed feldolgozás alatt van, és fogjuk küldeni. Ha bármiféle gond adódna rendelésével, természetesen küldünk emailt, vagy hívunk telefonon.
4. Aznap reggel, amelyik nap érkezik a csomag, a futárszolgálat e-mailben, és sms-ben is értesít,(ha van viber alkalmazásod akkor azon keresztül kapod meg az üzenetet) hogy milyen időintervallumban várható a csomagja. FONTOS! Ha nem kapsz egyikre sem értesítőt, akkor ne várd a csomagot, azon a nap nem fogja a futár vinni. Előfordulhat hogy a rengeteg csomag miatt csak egy 8 – 17 óra közötti időt ad meg a futár, ez azt jelenti hogy sajnos nem tudja pontosan mikor érkezik. De az sms, e-mail szövegébe megkapod a futár telefonszámát is, így bármikor tudsz vele egyeztetni. Sőt az e-mailben kapsz egy linket is ahová rákattintva élőben tudod követni hol jár a futár (hanyadik csomagot kézbesítette, és a te csomagod hanyadik a sorban) így tudod folyamatosan ellenőrizni mennyi idő míg meg fog érkezni hozzád a futár.
5. Ha nem tudsz találkozni a futárral, este kapsz egy értesítőt, sikertelen kézbesítésről. Ez egy automatikus email, tehát akkor is megkapod, ha a futár nem tudott odaérni a címedre. Természetesen következő munkanap még egyszer újra viszi a futár a csomagot.
További fontos információk
- A futárszolgálattól kapott emailben van lehetőség arra, hogy módosítsd a kiírt szállítási napot, vagy a címet, ha az nem megfelelő.
- A futárszolgálat az értesítésben leírja hogy a futárnál van-e lehetőség bankkártyás fizetésre, utánvételes fizetés esetében ha azt írja hogy nincs, készpénzben készítsd elő a pontos összeget!
Köszönettel:
Kovács Gergely
HillVital - Logisztika