Menü

Az immunrendszer erősítés az egészségmegőrzés alapja

Sági Zsolt - HillVital
2019. 11. 20. 15:42:00

Manapság mindenki az egészségmegőrzésről beszél.

Egészséges ételek száz féléjét ismerjük, egyre több terméket hirdetnek az egészséges élet titkának tükrében, ám nem kell méregdrága termékeket vásárolnunk ahhoz, hogy egészségesebbé váljunk.

Pusztán az odafigyeléssel és a megvigyázással változtathatunk életstílusunkon és élhetünk boldogabb és teljesebb életet.

Az egészségmegőrzés alapja az immunrendszerünk stabilitása. Ha immunrendszerünk erős, akkor nem kell folyamatosan a betegségektől tartanunk. Az étkezés és a testmozgás a legfontosabb, amelyet egészségünk megvédése érdekében tehetünk. Először is iktassuk ki étrendünkből a porból készült leveseket és a gyorséttermi műkajákat.

Az instant termékek és a konzervek rengeteg adalékanyagot tartalmaznak, amelyek gyengítik immunrendszerünket.

A természetes anyagok mind több bevitelével erősíthető állóképességünk! A friss és nyers zöldségek és gyümölcsök fogyasztása a következő lépés. A nyers ételek tartalmazzák azokat a vitaminokat és ásványi anyagokat, amelyek nélkülözhetetlenek a szervezetünk számára. Sajnos a főzéssel és a sütéssel a legtöbb tápértéket megöljük, próbáljuk legfeljebb csak párolni a zöldségeket, de iktassunk be olyan napokat, amikor nyersen fogyasztjuk ezeket az ételeket.

A cukrot helyettesítsük mától mézzel!

A méztől még cukormentesebb megoldás a sztívia vagy a nyírfacukor édesítőszerként való alkalmazása. A folyadékbevitelről is gondoskodnunk kell. A víz mellé iktassuk be a tisztító hatású zöld teát, és a gyógyteákat, illetve szénsav- és cukormentes gyümölcsleveket, zöldségleveket. Csökkentsük az állati fehérje bevitelét. Kutatások kimutatták, hogy az állati fehérje – főleg a kazein – gyengíti az immunrendszert és rákkeltő hatása van.

Természetesen nem kell teljesen kiiktatni az étrendünkből az állati eredetű étkeket, nem kell egyik napról a másikra a vegán életmódra váltanunk, pusztán kevesebbet fogyasszunk belőlük.

Nem is gondolnánk mennyire jótékony hatásai vannak a fermentált ételeknek. A természetes módszerekkel savanyított élelmiszerekről már egész tudomány alakult ki. Bizonyított, hogy a fermentáció során képződő baktériumok és gombák támogatják a bélflórát és erősítik immunrendszerünket. Együnk tehát savanyú káposztát, csalamádét, kefirt és joghurtot, ízleljük meg a kicsit! Nem kell sokat tennünk az egészségmegérzés érdekében, pusztán egy kis odafigyeléssel és tudatossággal támogathatjuk immunrendszerünk hatékony működését.

Az immunrendszer erősítése, támogatása kétségtelenül elengedhetetlen ha az egészségmegőrzésről beszélünk.

Ilyenkor jöhetnek szóba az immunrendszer erősítő vitaminok táplálék-kiegészítők szedése. Ezek használatával nagyban hozzájárulhatunk az egészség megőrzéséhez. Természetesen minden vitaminra szüksége van a szervezetnek, azonban a legfontosabb immunerősítő vitaminok a B-, C-, D-, és E-vitamin. Természetesen vitaminok és táplálék-kiegészítők szedése mellett az egészséges életmód és a változatos étkezés is rendkívül fontos. Sőt, mivel immunrendszer erősítő ételek is léteznek, ezért így is rendkívül hatékonyan támogathatjuk a szervezetünket.

Ilyen lehet például a kurkuma, gyömbér, narancs, paradicsom, áfonya, paprika, spenót, tojás, fokhagyma, alma, valamint a méz is. Természetesen a lista nem teljes, viszont ebből is rájöhetünk, hogy mennyire fontos a változatos étrend.

Tudnivalók az egészségmegőrzésről

HASZNOSNAK TALÁLTAD EZT A CIKKET?

IGEN
NEM
 

Keresés

VÁRJ! Ne hagyd itt az ajándékod!

Erősödő visszér fájdalmak a meleg idő beköszöntével?! Ha te is visszérpanaszokkal küzdesz, akkor ezt tudnod kell!