Menü

Természetes módon is legyőzheted a puffadást!

Veress Máté - HillVital
2022. 03. 03. 10:55:00

Sokaknál okozhat problémát az étkezések után kialakuló puffadás. Szerencsére vannak olyan ételek amelyek segítséget nyújthatnak az ilyen panaszok esetében. Nézzük is meg, hogy milyen ételek ezek.
 

Oregánó és a fokhagyma
 

Vannak olyan esetek amikor a puffadást valamilyen baktérium okozza. Ezek a szervezetbe került cukor miatt csak egyre jobban elszaporodnak és így kellemetlen tüneteket okozhatnak. Ebben az esetben olyan ételeket kell fogyasztani amelyek segítenek a mikróbák elpusztításában. Erre pedig nagyszerű a fokhagyma illetve az oregánó is. Keverheted salátába, levesbe is.
 

Gyümölcs és zöldség
 

Ajánlott minél változatosabban táplálkozni. Heti szinten ajánlott lenne legalább 20-30 féle zöldséget és gyümölcsöt fogyasztani. Hidd el megéri minél több zöldséget és gyümölcsöt belecsempészni az étrendedbe. Ajánlott a sok saláta, paprika, paradicsom, uborka, zöld leveles zöldségek fogyasztása valamint a bogyósgyümölcsöké is. A legjobb egyébként nyersen fogyasztani őket, de a zöldségeket akár megpárolhatod vagy grillezheted.
 

Rukkola, cikória
 

Ezek a keserű ízű zöldek sokat segítenek az emésztés serkentésében. Érdemes megenni belőlük enni ebéd illetve vacsora előtt egy kis olívaolajjal és citromlével megöntve. Így sokkal kisebb lesz az esélye a puffadásnak.

 

Almaecet, olívaolaj, vörösborecet
 

Ha ezeket hozzáadod egy salátaöntethez akkor az nagyszerű emésztésserkentő és puffadásgátló lehet. A legjobb az lenne ha minden nap ennél egy kis salátát.

Nagy segítség lehet még az is ha feljegyzed egy héten át, hogy miket ettél és bejelölnéd, hogy mikor puffadtál fel és mikor nem. Ez segíthet kizárni azokat az ételeket amelyek problémát okozhatnak.

Ételek puffadás ellen.

HASZNOSNAK TALÁLTAD EZT A CIKKET?

IGEN
NEM
 

Keresés

VÁRJ! Ne hagyd itt az ajándékod!

Erősödő visszér fájdalmak a meleg idő beköszöntével?! Ha te is visszérpanaszokkal küzdesz, akkor ezt tudnod kell!