Menü

Néhány meglepően egyszerű módszer a szívroham elkerülésére!

Sági Zsolt - HillVital
2020. 10. 27. 17:21:00

Ezekkel az egyszerű módszerekkel alaposan csökkenthetőek a szívroham esélyei 

A stressz és a depresszió általában egyet jelent a szívbetegséggel.

A depresszió gyakran vezet olyan káros viselkedésformákhoz mint a dohányzás, a mozgásszegény életmód és a magas koleszterinszint. 

A depressziósok között magasabb a szívbetegség előfordulása és egy szívroham esetén súlyosabb kimenetelre is számíthatnak. Tehát nagyon fontos, hogy a depressziót kezeltessük.

Keressünk új hobbit ami elvonja a figyelmünket a depresszióról, lehet ez mozgás igénylő vagy ülő hobbi.

Lehet sokan nem gondolnák de a társadalmi elszigeteltség is nagyon rossz a szívnek. Akik hajlamosak a bezárkózásra azok általában hajlamosak a dohányzásra és az ivásra is. Ajánlott közös elfoglaltságot keresni a barátokkal, családtagokkal, nagyon jót fog tenni a szívünknek.

Azoknál a középkorú felnőtteknél akik kevesebbet alszanak mint 7 óra azoknál gyakoribb a szívbetegség és a magas vérnyomás előfordulása. Azt ajánljuk azoknak akik nehezen tudnak elaludni, hogy menjenek korábban ágyba, kapcsolják ki az elektromos eszközöket legalább 1 órával lefekvés előtt és délután már ne igyanak kávét és alkoholt.

 

Előzd meg a szívrohamot

 

HASZNOSNAK TALÁLTAD EZT A CIKKET?

IGEN
NEM
 

Keresés

VÁRJ! Ne hagyd itt az ajándékod!

Erősödő visszér fájdalmak a meleg idő beköszöntével?! Ha te is visszérpanaszokkal küzdesz, akkor ezt tudnod kell!