Barion Pixel
Menü

A legjobb nyugtató hatású ételek

Veress Máté - HillVital
2019. 02. 14. 14:58:00

Rossz kedv esetén nagyon sokan szoktak gyógyszerhez vagy esetleg valamilyen másféle nyugtató termékhez nyúlni. 

Sok esetben csak még rosszabb hatást érhetünk el.

Ajánlott inkább kipróbálni az alábbi ételeket.
 


A bogyós gyümölcsök nagyon jók. Nagyon nagy mennyiségű antioxidánst tartalmaz, megvédenek a stressz káros hatásaitól és a szorongást is segítenek legyőzni. Ugyanilyen hatásokkal rendelkeznek a diófélék, a hüvelyesek, az olajos magvak is és a zöld színű zöldségek.

A spenótban valamint a sötét színű leveles zöldek nagyon sok a magnézium és az idegeket is megnyugtatja. Nagyon fontos a megfelelő magnézium bevitelre odafigyelni, főleg annak aki nagyon stresszes illetve szorongással küzd.

A zabpehely egy nagyon jó komplex szénhidrát. A zabpehely hosszú időn át biztosítja az energiát a szervezet számára anélkül, hogy a vércukorszint ingadozna. Serkenti a szerotonin termelődését, ez pedig hozzájárul ahhoz, hogy jobb kedved legyen.


A jó minőségű és a magas kakaótartalmú étcsokoládénak nagyon magas a flavonoid tartalma. Mértékkel fogyasztva csökkenti a vérnyomást, élénkíti a keringést az agyban és a szívben, és csökkenti a szorongást is. Az a legjobb étcsokoládé aminek legalább 70%-os kakaótartalma van. Mivel magas a kalóriatartalma, ezért nem ajánlott 2 kockánál többet fogyasztani.

A következő az osztriga aminek magas a cink tartalma. Javítja a hangulatot is. Magas még a cinktartalma a májnak, a tojásnak, a marhahúsnak és a kesudiónak is.


A narancsnak nagyon magas a C-vitamin tartalma, segít csökkenteni a szorongást, erősíti az immunrendszert és sokkal nyugodtabb is leszel.  

 

A legjobb nyugtató hatású ételek.

HASZNOSNAK TALÁLTAD EZT A CIKKET?

IGEN
NEM
 

Keresés

VÁRJ! Ne hagyd itt az ajándékod!

Erősödő visszér fájdalmak a meleg idő beköszöntével?! Ha te is visszérpanaszokkal küzdesz, akkor ezt tudnod kell!