Menü

Bevált trükkök, melyek segítenek a felkelésben

Sági Zsolt - HillVital
2021. 01. 18. 15:43:00

Ismerj meg néhány hatásos trükköt, ami segíthet reggel, ha nem bírunk felkelni.
 

A megfelelő mennyiségű és minőségű alvás nagyon fontos része a reggeli kelésnek.
 

Néhány praktikával megkönnyíthetjük a reggeli felkelést.
 

Nem érdemes csak azért fél órával előbbre állítanunk az ébresztőnket, hogy aztán 5 percenként megnyomjuk a szundítás gombot. Érdemes akkorra beállítani az ébresztőnket, mikor fel kell kelni. Az órát vagy a telefont tegyük a szoba egy másik sarkába, hogy fel kelljen érte kelnünk a kikapcsoláshoz.

Az is egy módszer lehet, hogy felülünk és kikapcsoljuk az ébresztő hangját, amikor meghalljuk. Ha ez sikerül, akkor nagy rá az esélyünk, hogy nem alszunk vissza. Az is jó megoldás lehet, ha nem húzzuk le teljesen a redőnyt, és hagyjuk, hogy egy résnyi helyen besüssön a nap.
 

Egy másik módszere a reggeli fáradtság leküzdésének a reggeli arcmosás hideg vízzel.

Arcmosás hideg vízzel.


Egy rövid reggeli edzés is csodákat tehet, ugyanis kellő energiát ad a nap elkezdéséhez. Igyunk meg reggelente 2 dl friss langyos vizet az ébredésünk utáni 1 órán belül, és mindjárt könnyebb lesz elkezdeni a napot.

 

Szintén egy jó és bevált módszer, ha felhúzzuk a redőnyt vagy kihúzzuk a sötétítőket és hagyjuk, hogy besüssön a nap. 

A testünk szinte azonnal reagál rá és máris könnyebb lesz felkelni. Sajnos ez a módszer inkább csak nyáron használható, hiszen a leggyakrabban ilyenkor jellemzőek a napsütéses órák. Ugyanakkor arra is figyeljünk oda, hogy az alvás ideje alatt ne érjen bennünk fény. Ilynekor általában ez megnehezíti az elalvást, valamint magát az alvási folyamatot is. Ezért ha olyan helyen lakunk, ahol sok fény szűrődik be az utcáról, akkor inkább húzzuk be a sötétítőket vagy engedjük le a redőnyt.Az éjszaka beszűrődő fény mennyiségétől függően döntsük el, hogy mennyi rést hagyunk beszűrődni.
 

Mivel ez sok esetben főleg városban lakóknál nehezen oldható meg, ezért a következőt érdemes tenni.

Estére sötétítsünk ahogy csak tudunk, így a fény nem fog bennünk zavarni és nyugodt lesz az alvásunk is. Reggel viszont az legyen az első dolgunk miután kinyomtuk az ébresztőt, hogy felhúzzúk a redőnyőket és a sötétítőket. 
 

Néhány módszer a könnyebb felkelésért.

HASZNOSNAK TALÁLTAD EZT A CIKKET?

IGEN
NEM
 
Tartalomhoz tartozó címkék: ⤷Házi praktikák, fortélyok

Keresés

VÁRJ! Ne hagyd itt az ajándékod!

Erősödő visszér fájdalmak a meleg idő beköszöntével?! Ha te is visszérpanaszokkal küzdesz, akkor ezt tudnod kell!