Menü
ITT JÁRSZ A WEBÁRUHÁZBAN: > KEZDŐLAP >

Az egészséges ízületekért

Az egészséges ízületekért

Veress Máté - HillVital
2021. 05. 17. 12:19:00

A testsúlyunk nagyon nagy szerepet játszik az egészségünk fenntartásában, mivel a felesleges kilók nagyon megterhelik az ízületeket.
 

Nagyon fontos, hogy mit és mennyit fogyasztunk. A hal és a dió fogyasztása segíti csökkenteni a gyulladást, valamint fogyasszunk még brokkolit és spenótot, mert kalciumtartalma miatt megelőzhetjük a csontvesztést.

 

Az ülőmunka sajnos hosszú távon sok káros hatást hoz létre, de ha odafigyelünk, akkor megelőzhetjük a problémát. Munkavégzés közben álljunk fel többször is, nyújtsuk magunkat, és ami fontos, hogy próbáljunk meg egyenes háttal ülni.


A gyógynövényeket is bevethetjük az ízületek egészségének érdekében. Erre megfelelő lehet a csalánlevél és a fűzfakéreg is, de a zellertea is hatásos lehet.

Mindenképpen mozogjunk rendszeresen, hiszen az ízületek számára nagyon fontos a rendszeres mozgás. A megerőltető testmozgás nagyon növeli az ízületi problémák kockázatát. Úgy kell megválasztani a sportot, hogy az illető milyen fizikai állapotban van. Ha valaki egész nap ülőmunkát végez, akkor annak ajánlott a lassú mozgás. Válasszunk olyan mozgásformát, amelyek nem függnek a testsúlytól és az ízületeket sem terhelik.

 

Az ördögkarom egyre szélesebb körben elismert mint gyulladáscsökkentő gyógynövény. Egyes kutatási eredmények arra utalnak, hogy majdnem olyan hatásos lehet mint a kurkuma. 
 

A csipkebogyó az egyik legjobb C-vitamin forrás és kiváló antioxidáns is. Az antioxidánsok gyulladáscsökkentő hatással bírnak, ezért is tartják a csipkebogyót az egyik legjobb gyógynövénynek. 
 

A menta nagyszerű hűsítő és még gyulladáscsökkentő hatása is van. Lehet nem is gondoltad volna de a menta még ízületi problémák esetében is segíthet. A mentakivonat nagyszerű lehet a fájós ízületekre és elég gyorsan is képes hatni. 

 

Az egészséges ízületekért.

HASZNOSNAK TALÁLTAD EZT A CIKKET?

IGEN
NEM
 

Keresés