Menü

Diétás párizsi-bundás csirkefalatok

Veress Máté - HillVital
2021. 04. 15. 16:11:00

A rántott, panírozott húsok, zöldségek nem túl egészségesek, de nem feltétlenül kell száműzni az étrendünkből.

Egy kis változtatással egészségesebbé tehetjük.

Hozzávalók:

- ½ kg csirkemell

- 2 tojás

- pici tej

- teljes kiőrlésű liszt

- só

- kókuszzsír a sütéshez

Elkészítése:

Vágd csíkokra a csirkemellet, kb. 5 x 2 cm-esekre. Enyhén sózd be. Verd fel a tojásokat, hígíthatod pici tejjel. Előbb a lisztbe forgasd bele a húscsíkokat, majd a tojásba, és már sütheted is! Tudjuk, hogy a bő olajban, zsírban sütés nem túl egészséges. De azzá teheted, ha jól választod meg a sütés technikáját. Már az is előre lépés, ha nem étolajat választasz, de a sütés módja is fontos. Gyorsan kell sütni, így a forró zsiradék gyorsan összekapja a bundát, és nem hagyja, hogy a hús megszívja magát zsiradékkal. Ez a módszer elsősorban a csirkemellre alkalmazható, mert az hamar átsül. Szóval, ha megsül, szedd ki papírtörlőre. Tálald ebédre vagy vacsorára salátával vagy valamilyen zöldségkörettel!

Készíts te is párizsi bundás csirkemellet.

HASZNOSNAK TALÁLTAD EZT A CIKKET?

IGEN
NEM
 

Keresés

VÁRJ! Ne hagyd itt az ajándékod!

Erősödő visszér fájdalmak a meleg idő beköszöntével?! Ha te is visszérpanaszokkal küzdesz, akkor ezt tudnod kell!